-
- Stap 1: Bepaal waar uw klacht over gaat
-
- Is er iets kapot en wilt u een reparatie doorgeven? Of bent u ontevreden over een reparatie? Ga dan naar onze pagina over Reparatieverzoek indienen (Link invoegen: https://www.wbv-willibrordus.nl/reparatieverzoek-formulier/).
- Heeft u last van uw buren? Of klachten over uw buren? Ga dan naar onze pagina over burenoverlast.
- Wilt u een klacht melden over de gemeenschappelijke ruimtes, bijvoorbeeld de schoonmaak? Meld dit alstublieft via info@wbv-willibrordus.nl.
- Gaat uw klacht over de dienstverlening van wbv. St. Willibrordus? Ga dan naar stap 2 in dit stappenplan.
-
- Stap 2: Geef uw klacht bij ons aan
-
Bent u ontevreden over wbv. St. Willibrordus of een bedrijf waar wij mee samenwerken? Neem dan altijd eerst contact op met wbv. St. Willibrordus via onze contactpagina. Hiermee geeft u ons de kans uw klacht op te lossen.
-
- Stap 3: Vul het klachtenformulier in
-
Heeft u stap 2 doorlopen en is uw klacht er nog steeds en bent u ontevreden over onze oplossing voor uw klacht? Vul dan het klachtenformulier in.
-
- Stap 4: De betrokken leidinggevende van wbv. St. Willibrordus kijkt naar uw klacht
-
Samen met de mensen die betrokken zijn bij de klacht, zoekt de leidinggevende naar een oplossing.
-
- Stap 5: Binnen 5 werkdagen neemt wbv. St. Willibrordus contact met u op
-
Dit doen we per telefoon of e-mail. Soms reageren we gelijk op de inhoud van uw klacht. En soms is het een bericht waarin we aangeven wanneer we inhoudelijk op uw klacht reageren.
Komt u er niet met ons uit?
Komt u er met ons niet uit na het behandelen van uw klacht? Dan kunt u via de Klachtenadviescommissie nagaan of wij procedures juist hebben gevolgd.
Klacht doorgeven
Woningbouwvereniging St. Willibrordus vindt goede service heel belangrijk. Onze mensen zijn er om u goed te helpen, op een vriendelijke manier.
Klacht doorgeven
Bent u onverhoopt toch ontevreden over wbv. St. Willibrordus of een bedrijf dat namens ons werkzaamheden uitvoert? Hebben wij u niet netjes behandeld of hebben wij ons niet aan een afspraak gehouden? Volg dan onderstaand stappenplan om een klacht door te geven. Als u een klacht heeft, zoeken we heel graag samen naar een oplossing.