Geldzaken
-
- Ik moet bijbetalen, maar ik kan dit bedrag nu niet betalen. Wat kan ik doen?
-
Moet u een bedrag bijbetalen, maar kunt u dat nu niet? Dan kunt u een betalingsregeling met ons afspreken. Zo kunt u het bedrag in delen of op een later moment in één keer betalen. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.
-
- Kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen?
-
Ja, dat kan. U vraagt dit aan via ons contactformulier.
-
- Ik moet (veel) bijbetalen. Hoe kan dat? Wat kan ik doen als ik vragen heb of ontevreden ben?
-
Bent u ontevreden over de hoogte van de rekening van de stookkosten? Heeft u er vragen of klachten over? Of denkt u dat de meterstanden niet kloppen?
Neem contact met ons op. We nemen contact met u op over uw vragen.
-
- Hoe worden de meterstanden van de verwarming gemeten?
-
Een bedrijf dat daar specialist in is, meet hoeveel warmte u gebruikt en berekent de stookkosten. Wij laten dat doen door Techem. Bij de rekening van de servicekosten ontvangt u van Techem de rekening van uw stookkosten met de gemeten meterstanden.
Heeft u vragen over uw eigen verbruik of de meterstanden op de afrekening? Neem eerst contact op met Techem Energy Services B.V. De medewerkers van dit bedrijf bekijken uw warmtegebruik. Ook kijken ze of uw meter goed werkt. Contact opnemen kan via telefoonnummer 076 572 58 00, e-mail info@techem.nl of door in te loggen in het portaal van Techem.
-
- Mijn meter of radiatorknop is kapot. Wat kan ik doen?
-
Denkt u dat uw meters of de radiatorknoppen niet goed werken? Laat het dan aan ons weten. Wij plannen een afspraak voor u in om dit te controleren. U kunt een reparatieverzoek indienen via onze website.
-
- Wanneer krijg ik de rekening van mijn stookkosten?
-
Ieder jaar ontvangt u voor 1 juli de rekening van de stookkosten van het jaar ervoor.